четвер, 26 липня 2012 р.

Модуль 9

Вивчення модуля 9 дало можливість зробити перегляд учнівських робіт та інструментів їх оцінювання, сформувати уявлення про різні навчальні особливості учнів (диференціація навчання), опрацювати форми поточного оцінювання задля самоспрямованості учнів у їх навчанні, створити навчальні матеріали та документацію для підтримки успішного навчання учнів. Психологічні  та фізичні особливості учнів потребують детальнішого вивчення та врахування у роботі. Модуль сподобався чіткістю та логікою викладу інформації, практичною цінністю для педагога

середу, 25 липня 2012 р.

Модуль 8

Робота за модулем 8 сприяла вивченню стратегій оцінювання проектної діяльності, аналізу власної системи оцінювання, врахування можливості залучення учнів до процесу оцінювання, ознайомленню з методами та інструментами оцінювання.
Система оцінювання потребує осмислення!

Модуль 7

                                                                Рефлексія до Модуля 7
Робота за планом модуля 7 була спрямована на використання Інтернету при створенні проекту, перегляд прикладів, планування та створення учнівської роботи, створенням учнівського блогу
Не вдається швидко вибирати комп'ютерні програмові засоби для створення учнівського блогу.
Рефлексія на вивчення Модуля 6
У процесі роботи в модулі 6 малу педраду на тренінгу проведено у формі групової роботи, проведено усне обговорення актуальних питань безпечного використання Інтернету та спілкування через Інтернет.  Цікавою та корисною виявилася робота у вікі-середовищі.
Потрібно довчити особливості роботи в блогах та вікі.

вівторок, 24 липня 2012 р.

Рефлексія до модуля 5
Цікавою виявилася робота з електронними документами, робота в групах щодо обговорення ідей використання Інтернету для розвитку навичок учнів, потрібних у 21 ст.
Не виходить швидкий пошук , перенесення та збереження зображень, звуків тощо з Інтернету.

Рефлексія до модуля 4

                                                              Рефлексія до модуля 4.
Модуль 4 допоміг переглянути різні види оцінювання, ознайомитися з поняттям "формуюче оцінювання", визначити методи, інструменти оцінювання учнівських робіт, оцінювання навчальних потреб учнів. Створено презентацію про основні ідеї вивчення теми.
    Важко зберігати, перетворювати та переносити створену інформацію в різні програми.

Рефлексія щодо вивчення Модуля 3

Модуль 3 допоміг визначитися з темою проекту, співвіднести матеріал проектної роботи з державним стандартом та програмою із врахуванням навичок вищих рівнів, пройдено етапи створення Портфоліо та розробку питань, що спонукають до дослідження (ключових, тематичних, змістових), використано математику та електронні таблиці у плануванні проектної діяльності. Сподобалося все.